Friday, August 13, 2010

dato' mansor..

sape dato' mansor nh? hmm.. ade yg mgenali taulah de cmne. actually de btol2 dh wt ak saket ati kre2 beberape bln yg lalu krn sikapnye yg keanak2an terok smpai wt aku btol2 rase annoying kt de. aku xlyn lgsg ble dye tego ak. xseda umo dh separoh abad tp... (tengupat pulak). mmg thp sombong terok lah aku klau tgk mke dye.. ak xkn lpe ape pnah de wt kt aku k. then, 1 day, accidently.. ak tlh termalukan de dpn ayh ak.. mmg aku rase besalah sgt. then, ak dok dpn dye n mintak maaf trang2. ak ckp "sori klau ade pape yg ak wt saketkan ati ko. aku arp ko pn maafkan ak. mane tau aku ke, ko ke mati esok, xdelah telmbt nk mintak maaf kan. mulai hari ni, ko jgn tego ak lg.. bye". yup.. mmg aku pkai "ko aku" ngan dye. i never been dat rude be4. ngan de je wat ak rase besalah sbb x hormat org tua. tp mmg itu yg sesuai.. xde sape akn phm.. papela.. ak arap ak xpnah jmpe de.

No comments:

Post a Comment