Sunday, June 26, 2011

kawan makan kawan...


tajuk post ni mmg gempak pdhl xde ape pn.. saje nk cte pglmn aku mkn nasi aym td.. tgh dok sdap mkn smpai xigt tgh dok ats kusi (xde kaitan dgn cte) tbe2 sekor2 burung ape ntah dtg dkt aku.. mundar mandir dihadapan belah ats meja ak, mahu aku mengerti isi di hati.. mke pulak innocent je.. (pluff ttp mng mke lg innocent keyh).. phm la aku mmg nk mintak mkn pn. tp mmg xtakut org lgsg burung ni.. makin dkat, time nk tgkp gamba je jauh sket.. sgan kot.. hehe..
rase nk kne plempang je.. geram aku. nasib bek comel. huk3 (jht jgk aku ni kan..) cianlah..

aku tgh makan aym, rase plek ble bg burung mkn aym kan.. xkan nk makan sdara sndiri.. (wlaupn mgkin burung 2 xknal pn sape aym yg aku makan, tp mereka dr spesis yang sama.) aku pn wt bodo jelah sampai abes mkn.. 2 jelah repekan aku psl kwn mkn kwn ni..

p/s: sentap~ pas aku bgn je tros sekor2 amik baki aym 2.. pkrnku mnjadi puzzle.. (mnde bese upenye.. lalala~mmg saje xnk bg td.)

No comments:

Post a Comment