Wednesday, January 12, 2011

ape aku nk mepek ye..

ari ni 13 januari 2011 n dah lame aku xmepek dlm blog ni.. (perlu ke?). hu... antara topik2 yg akn diutara sltn kan adelah..

  • 1st, kbykn my college fwen join sumting2 utk kkl kolej.. cthnye palapes n suksis.. ak xminat sume 2.. i hate dicipline.. hu~ cmne aku nk stay kolej klau xaktif nih? adeh.. paniklah mira.. (still trying 2 panicking myself) cmne 2??
  • 2nd.. hmm.. tbe2 mknn kt dewan mkn agak mewah.. (like3) mgkin kerana ikan dh smakin mhl di sini? lalala~ ini brita gembira.. mgkinkah smentara?
  • 3rd.. i'm 21, i'm 21, i'm 21.. arg!! ak asik pk psl ni je.. blm tua lg tp dh asik pk aku smakin dewase... xnk............. hu~ xpela.. utk mengelakkan seksaan batin tlmpau ini (tlmpau la sgt), ak akn ckp umo ak 18 klau ade org tny.. haha.. sape tau ak kelentong dorg.. haha.. (adakah aku gelak kejam utk diri sndiri? hmm..)
p/s: air sirap masih kegemaran wlaupn kat dewan mkn sdh ade pggnti lain spt air laici, oren dan anggur.

No comments:

Post a Comment