Tuesday, December 20, 2011

tunangan orang..




baiklah, tlg jgn kontroversikan gambar diatas k..




aku xtau nape aku nk post gini.. arini aku men tunang olok2. (haha, tunang pn bole main olok2 yer..)

ni disebabkan oleh event besa iaitu "kejinjang pelamin" arahan jabatan seni akademi pengajian melayu. - mcm filem lah pulak

terima kasih sudi menjemput diri ini menjadi model sementara baju anda ye ain n syuhada. :)

ok2.. kembali kepada mood sebenar..

mood sebenar: xde mood

(benti kejap)

mcm mana org xde mood nk mood kan postnye?

cara pertama: menceritakan apa yg baik berlaku pada hari ini dan berikutnya dan meninggalkan yg xbaik.

cara kedua: hmm.. lompat2 kan diri smbil ktawa sorg2 mcm org gila dan terus buat post dan sila topap balik lompatan jika mood smakin jatuh.

cara ketiga: caci maki diri sendiri (erk..) slh aku je ke jd cmni?? no~ - cara ketiga terbatal tnpa pencalonan.

cara keempat: luah status emo di fb/ blog? hmm..

mengikut teori2 yg dipkkan ini, aku akan mencampur adukkan teori 1 dan 4. aku akn mencarut 2,3 pkataan sblm memulakan mood yg baru k..
sedia!!

toot... tooot.. toot.......... (fuh.. leganya ble dah lpaskan.. )- yela 2 cik mira. ok fine.. hipokrit teramat.

BAIKLAH! MOOD DH OK.. ^_^ (MKE EPI THP EMPAT)

1. tadi jd model baju tunang, pglmn baru. ske sgt.. ble la aku nk tunang btl2 ni..
tbe2 teringat ayh.. awn2 angan2 berkecai kembali. erk.. ok, abaikan..

sambung balik..

2. mama n ayah dh booking hotel utk holiday. kat mana?? rahsia gamaknya.. xsabanya nk tunggu jumaat ni.. ^_^ (kembali gembira tahap 4)

3. esemen dah siap, ye ye.. esemen dh siap, ye ye.. (buat atonansi kanak-kanak ribena naik trak balik dari sekolah ari rabu waktu ade pasa malam k.)

p/s: i love u.. (xde kne mngena..) idop sy dh bermadu.. :'( sob3~ sedih tahap 5 semula.. mungkin teori kedua boleh diguna pakai skrg!!

No comments:

Post a Comment