Saturday, December 31, 2011

welcome 2012..



slmt dtg kpd tahun 2o12 dan slmt tinggal tahun 2o11 <-- sori tiru status org kt fb. haha.. aku mmg dh xde idea sbb paip getah umah aku dh putus.

ok, post kali ni aku nk tulis psl smbutan tahun baru yg berlaku kt M'sia. aku snanye kdg2 teringin sgt nk smbut thn baru kat luar tp kdg2 aku rase takut sgt. tau lah media massa skrg byk mempengaruhi pkrn aku yg suci ni (haha) umpama spongebob yang masuk dalam tab mandi untuk menyedut air. (dok dalam laut x serap pulak? hmm..)

then ble aku pk balik, ape lah best sgt smbut tahun baru ni.. bkn sama je ke dgn hari-hari lain? hmm.. klau nk ckp azam baru, tahun baru, xsemestinya nk tunggu tahun baru (baharu), baru (masa)rase nk bubah. (byk pkataan baru aku pkai post ni). it can happen anytime u want klau btl2 nk bubah la kan. fuh.. (perasaan berbaur zarah2 kejelesan.)- sgt xperlu.

next: exam- exam beta tggl lg 8 ari..<- still try panicking myself to stdy. ada tips nk panickkan diri x?

ucapan: moga tahun ini menjadi lebih baik dari tahun-tahun sblmnya dan semakin mendekatkan diriku kepada penciptaku.. amin~

rungutan semasa: haha.. aku dah 22, 22, 22.. <-- muda what.. muka xstat kedut lg ble aku tgk cemin. xpelah..

ok, 2 je karutan aku kali ni. bye2. bye2.. babai~ (gaya barbie dalam toy story..)- cram pp. lalala~

No comments:

Post a Comment