Wednesday, August 10, 2011

dear blog, i'm so frustrated with cool blog..

amaran: gambaran diatas hanyalah ilusi optik semata-mata dan boleh mndtgkan seksaan batin kepada mereka yg berpuasa.. mohon dimaafkan..

  • al-kisah smlm pd pukul 9.30 minit mlm, tbe2 mulut aku teringin sgt nk minum ice blended cokelat yg cool blog 2.. mmg aku dh mula mengimejinasikan mende 2 spnjg ari ketika kesunyian mula mengambil tempat di kamar hati yg dahaga ini (cewah~)..
  • dgn diri yg tgh mamai, ak pn ajklah ayh n akk ak g bli jap wlaupn ak tau tmpt 2 dh nk tutup.. aku nk cpt, dgn kain mak cik, baju tido, sweater, shawl yg tnpe brooch, sliper jmbn (pnjg kate), pendek kata: slekeh thp trok habis. kesan: perunding imej aku pn mst xngaku aku awek dye.. lalala~ (nseb bek xde yg tgkp gmbo..) smbg balik: aku pn bergegas ke tempat kejadian..
  • alangkah kecewanya ati, naluri batin, tekak, serta pndgn mata aku ble tgk dh tutup pdhl blm kol 10 lg. rase nk jerit je~~~!!! arg~~ frust gle.. dh merayu pn dorg ckp xbole sbb dh kmas.. ikotkan ati nk bako je.. nseb bek bln pose.. stop 2min: (exercise sket, nk minum air xbole.) -kekecewaan mangsa masih dpt dikawal
  • mmg monyok jelah mke aku lpas 2 mcm asam kecut (yg wane putih 2.. haha). taula aku ni kalau xdpt mknn yg aku nk mmg mende len aku xslera.. hu~ mati kering lah pose aku rini..
p/s: rase nk baling je lampu dpn mata ni. aish~

No comments:

Post a Comment