Friday, August 5, 2011

welcome 2 my small world~

  • ari ni aku dok umah je so dgn kerajinan thp semut itam kat umah aku tuh, aku pn kmaslah bilik aku kaw2, inner and outer.. beselah.. orang kte klau dh nk raye barulah dpt smgt semut itam tbe2.. kih3..
  • memandangkan kmungkinan bilik ini utk klhtn spt ini lagi akan mmkn masa dan menimbulkan kerinduan, aku pn dgn camera pinjaman dr akak tersyg tgkplah gamba tmpt aku beradu nih..
  • baru aku sedar, cntik jgk bilik aku ni klau kmas btl2, bese kmas men2 je.. beselah.. org bz mmnjg cm aku ni, jrg ade kat umh.. (wt2 bz snanye).. arg~ bosannye ari ni...
p/s: tgh melayan drama korea "personal taste" (gmba kt lptop 2).. heronye sgt memukau mata dan ati.. lalala~ angau kembali~ :p -rindu kamulah En. A.A yg bz.. take care kt srwk keyh.. :')

No comments:

Post a Comment