Wednesday, August 3, 2011

mekapholic..


  • ni brg mekap aku yg masih dlm usaha utk kumpul lg.. bkn nk bangge tp nk gebang sket je tunjuk kat blog ni (gebang ini khas kpd mereka yg xbyk mekap.. klau yg dh byk 2.. sila abaikan penyataan diatas sbb ak pn xnk korg buat dose n bg ak pahale dgn mgutuk aku.. kih3)
  • aku xtau nape dgn aku skrg ni yg agak curious dgn mekap n rase nk beli je ape yg xde lg dgn nama2 mereka yg pelik ibarat nama air2 yg dijual dibazar ramadhan skrg ni wlaupn xreti pn pkai mende alah 2..
  • tbe2 rase mekap 2 pntg, lg2 kpd org mcm aku ni yg xbrape nk cun n selekeh.. teringat zmn2 remaja separa knk2 dlu dimana thp keselekehan aku bole dkatakan ditahap 4 (habis trok..) sehingga menyebabkan aku umpama harry potter yg tgh pkai jubah halimunannya.. (xtgk lg harry potter baru ni.. :( sob3..)
  • ble tgk bdk2 pkai baju skola jln2 kat mall baru aku perasan, mereka juga sgt slekeh dgn baju yg berlapis2 dan merimaskan ibarat jagung.. (hehe.. saje sebut mknn bln pose ni) smbg balik.. tbe2 muncul persoalan dibenak pkrn aku "kte pn mcm jgk ke dlu?? erk.. xsdar btl slekeh gle.. lg2 klau yg pg 2 segerombolan knk2 separa dewasa.." haha..- btl ckp En. Nunu Farhan ttg fenomena yg blaku dalam salah satu tingkat khdpn yg hny akn disedari setelah kte lepas dr tingkat khdpn itu.. (klau xphm, bomoh saintifik blkg umh aku ckp korg pendek akl sbb bace laju sgt. lalala~)
p/s: salah satu sumber keyakinan adalah melalui penampilan..

No comments:

Post a Comment