Tuesday, November 30, 2010

dentuman kedengaran..

al kisah disebabkan internet.. apabila wireless terhenti oleh sbb2 t'tntu, idup aku mula menggelabah.. aku snggup wt ape saje utk tenet ni.. kisahnye bermula apabila aku mula redha yg ari ku ini mmg xde tenet tp ttbe adek aku tunjuk kat aku sejenis objek kt tgnnye yg menyebabkan aku terpegun (dikelilingi dgn pncrn cahaya ntah dr mane2).. "broadband!!".. ttbe je die lari keluar umah pas tunjuk kat aku.. aku pn ape lg.. keja la dia.. " abang! ak nk broadband!".. (slllrrrrp) kaki aku tergelincir lalu terdengar dentuman yg kuat.. saketnye kpale aku..... terkaku sebentar di lantai luar.. hmm..

  • saba jela.. slh aku jgk yg xati2.. lpe pulak baru lpas ujan.. mane xlicin.. kurasekan kpaleku masih mereng sehingge ke hari ni..

p/s: hentikan sikap keanak2kan ok..

No comments:

Post a Comment