Tuesday, November 30, 2010

Jabatan Kesenian..


ni lah 2 perkataan yg telah menghantui idup aku sejak 2 ari ni menyebabkan idop aku sedikit porak perande. aku dpt jbtn kesenian melayu. bukan xminat tapi aku dh try take it positively as a new knowledge that i will learn tp... ttbe rase ssh pulak time nk mengapalnye utk exam. ke.. thp penghafalan aku sudah jth standardnye berbanding mase lampau? (adakah kismis memainkan peranan penting?) rse xfeeling smcm je stdy bout art. mcm xkene je dgn jiwe aku yg separa xbt0l ni.. tgk mke aku pn mmg mke xde seni kan. isk3.. hope they will give me opportunity to change my department.. try je la kan interview.. who knows ak akn dpt. tp klau xdpt xpela.. redha jela ttg ktentuan yg x dijgke ni.. hnye tuhan yg tau ape yg terbaik utk kte kn.. :) smile2

No comments:

Post a Comment